2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
ساخت تابلو پلکسی گلاس تابلو سازی حروف پلکسی گلاس پلاستیک

معرفی اجمالی محصول

تابلو سازی پلکسی گلاس تابلو سازی حروف پلکسی گلاس پلاستیک

جنس لبه تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل نیز از همان متریال پلکسی گلاس است که بادستگاه لیزر پرش داده میشود و توسط دست استاد کاران ماهر حروف ساز در تابلوسازی با لایه رویی منتاژ میشود و تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل را تشکیل میدهد . این نوع تابلو پلکسی گلاس در تابلوسازی از طرفداران بسیاری برخوردار است

نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


تابلو پلکسی ، تابلو سازی حروف برجسته پلاستیک

تابلو پلکسی ، تابلو پلکسی گلاس ، تابلو پلکسی ، قیمت تابلو پلکسی، قیمت تابلو پلکسی گلاس، ساخت تابلو پلکسی ، تابلو سازی پلکسی گلاس تابلو سازی حروف پلکسی گلاس پلاستیک,ساخت تابلو پلکسی گلاس,تابلو پلکسی نوری,قیمت تابلو پلکسی,قیمت تابلو پلکسی گلاس


تابلو پلکسی

تابلو پلکسی گلاس

تابلو پلکسی گلاس بخش عمده ای از صنعت تابلوسازی را در بر گرفته است . تابلو پکلسی گلاس از ورق های پلاستیک که با نام های سامپکس و ییرلانگ ساخت کشور تایوان که دو برند پرطرفدار در تابلوسازی میباشد که با ضخامت های ۲ میلیمتر تا ۲۰ میلیمتر و بیشتر میباشد که با دستگاه لیزر برش داده میشود گفته میشود .


تابلو پلکسی گلاس

تابلو پلکسی گلاس حروفی است که در آن از هیچگونه فلزی استفاده نشده است و تمام بخش های تابلو پلکسی گلاس از جنس پلکسی گلاس تشکیل میشود ساخت و حالت دادن تابلو پلکسی گلاس در تابلوسازی با حرارت صورت میگیرد که اینکار توسط دست استادکار حروف ساز با دقت و ظرافت بسیار بالا انجام میشود . تابلو پلکسی گلاس در دو سبک اصلی ساخته میشود که در تابلوسازی با نام های تخصصی کنشکاف و لبه هندی شناخته شده است.


تابلو پلکسی

تابلو پلکسی

تابلو پلکسی

روش اول که در تابلو پلکسی گلاس کنشکاف نام دارم به این صورت است که در لبه حروف شیاری ۳ میلیمتری با دستگاه ایجاد میشود و لایه رویی تابلو پلکسی گلاس داخل شیار قرار گرفته و با استفاده از حرارت منتاژ میشود و اما در روش دوم ساخت تابلو پلکسی گلاس که روش لبه هندی است حروف لب به لب لایه روی تابلو پلکسی منتاژ میشود و هیچ شیار و بیرون زدگی وجود ندارد امروزه تابلو پلکسی گلاس را میتوان با خلاقیت های بسیاری اجرا نمود و بهترین طرح ها را خلق کرد طراحان تابلوسازی رسام با خلق بهترین طرح ها در تابلو پلکسی گلاس توانایی خود را ثابت نموده اند .


قیمت تابلو پلکسی قیمت تابلو پلکسی گلاس

تابلو پلکسی گلاس را میتوان به شکل های مختلف اجرا نمود امروزه تابلو پلکسی گلاس در دنیا از طرفداران زیادی برخوردار است.ساخت تابلو پلکسی گلاس نسبت به دیگر متریال تابلوسازی نسبتا سخت تر است و باید با ظرافت و دقت بیشتری انجام شود .تابلو پلکسی گلاس از قدیم تا امروز جایگاه خود را در صنعت تابلوسازی مدرن حفظ نموده و طرافداران پروپاقرص خود را دارد و این موضوع ثابت کرده که تابلو پلکسی گلاس از مد نیفتاده و روز به روز مدل های جدید و بروز از تابلو پلکسی گلاس اجرا میشود و چشم مخاطبین را مجذوب خود مینماید.

تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل


ساخت تابلو پلکسی

در این نوع تابلو پلکسی گلاس از دولایه پلکسی گلاس برای روی کار استفاده شده است که در لایه رویی از پانچ طرح گل استفاده شده و لایه زیرین صورتی رنگ میباشد و دارای نور در دور کار میباشد جنس لایه پلکسی گلاس روی تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل برند ییرلانگ میباشد که محصول کشور تایوان است و در صنعت تابلوسازیایران بسیار کاربرد دارد و از طرفداران بسیاری برخوردار است .


تابلو سازی پلکسی گلاس تابلو سازی حروف پلکسی گلاس پلاستیک

جنس لبه تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل نیز از همان متریال پلکسی گلاس است که بادستگاه لیزر پرش داده میشود و توسط دست استاد کاران ماهر حروف ساز در تابلوسازی با لایه رویی منتاژ میشود و تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل را تشکیل میدهد . این نوع تابلو پلکسی گلاس در تابلوسازی از طرفداران بسیاری برخوردار است .


ساخت تابلو پلکسی گلاس

در تابلوسازی برای نورپردازی تابلو پلکسی گلاس لبه پانچ طرح الماس دوبل از SMD های برند STAR کره استفاده میشود که بر روی لایه PVC که در تابلوسازی برای زیرسازی حروف برجسته استفاده میشود نصب میگردد.



برچسب ها: ساخت تابلو پلکسی گلاس , تابلوسازی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر