2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
قیمت تابلو کامپوزیت مغازه

قیمت تابلو کامپوزیت مغازه


مشخصات اصلی


قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قیمت تابلو کامپوزیت

قبل از ثبت سفارش می توانید راجع به کلیه امور تبلیغاتی از مشاوره گروه تبلیغاتی اندیشه آفتاب به طور رایگان بهرمند شوید . مشاوره در مورد قیمت و کیفیت تابلوهای تبلیغاتی، حروف برجسته و متریال تابلوسازی ( نوع و قیمت تابلو کامپوزیت، قیمت رول چنلیوم، قیمت ورق پلکسی، و... ) مشاوره درانتخاب نوع تابلو ( تابلو فروشگاه، تابلو مغازه، تابلو سر درب، بیلبورد، تابلو کامپوزیت، تابلو چنلیوم، تابلو پلکسی، حروف برجسته، حروف چنلیوم، حروف استیل، حروف پلاستیک، لترمکس، ترموود، حروف سه بعدی، تابلو LED ثابت، تابلو LED روان ). جهت کسب اطلاعات از آخرین دستاوردهای تبلیغاتی در زمینه حروف برجسته و ملزومات تابلوسازی با ما تماس بگیرید. مشاوره و براورد هزینه در خصوص ساخت تابلو مغازه هزینه ساخت تابلو سردر فروشگاه و نحوه محاسبه حروف چلنیوم و قیمت و نحوه محاسبه انواع حروف برجسته با ما تماس حاصل نماید.

تابلو کامپوزیت مغازه ، ساخت تابلو کامپوزیت چلنیوم

تابلو کامپوزیت مغازه انواع تابلو کامپوزیت قیمت تابلو کامپوزیت آموزش ساخت تابلو کامپوزیت نمونه تابلوهای کامپوزیت قیمت تابلو کامپوزیت مغازه تابلو سازی چلنیوم تابلو کامپوزیت چلنیوم ساخت تابلو کامپوزیت قیمت تابلو کامپوزیت مغازه تابلو کامپوزیت برای مغازه تابلو کامپوزیت مغازه تابلو مغازه با کامپوزیت تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت تابلو تبلیغاتی کامپوزیت تابلو های تبلیغاتی کامپوزیت چلنیوم کامپوزیت چلنیوم کامپوزیت تابلو چلنیوم کامپوزیت و چلنیوم تابلو کامپوزیت و چلنیوم نمای کامپوزیت و چلنیوم کامپوزیت طرح استیل قیمت کامپوزیت استیل


تابلو کامپوزیت مغازه

تابلو سازی کامپوزیت


تابلو سازی کامپوزیت که امروزه جایگاه خاصی به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلو سازان داخلی از این نوع مصالح به عنوان پیکره اصلی تابلو استفاده نمایند.


تابلو سازی کامپوزیت واجرای تابلو سازی کامپوزیت


کامپوزیت پانل یکی از مدرن ترین مصالحی است که استفاده از آن، این روز ها در میان معماران و طراحان نما رواج یافته است. این ماده بعلت دارا بودن خصوصیاتی چون سبکی، عایق بودن، انعطاف پذیری، مقاوم در برابر شرایط جوی و جلال خاص خود، تمام نیاز های سازندگان را برآورده کرده است و به همین خاطر به صورت یکی از مصالح خاص و شیک مطرح می شود.


تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت

انواع تابلو کامپوزیت

ورق های کامپوزیت با توجه به ضخامت، نوع آلیاژ آلومینیومی لایه ها، نوع رنگ بکار رفته در پوسته بیرونی و نوع مواد بکار رفته در لایه میانی تنوع وسیعی را به ورق های مذکور می دهد که هر کدام از انواع آن کیفیت و کاربرد معینی را دارا می باشد. ورق های کامپوزیت از سال ۱۹۶۹ در آلمان خلق شد و استقبال و بهره گیری بیش از اندازه این کالا در نما و تابلو سازی نشان دهنده کیفیت مناسب و نبود هرگونه محدودیت در طراحی و اجرای این مصالح می باشد. ورق های کامپوزیت تشکیل شده از دو لایه آلومینیوم به ضخامت ۵/۰ و یا ۳/۰ میلیمتر و یک هسته از متریال پلاستیک یا پلی اتیلن پرکننده به ضخامت ۳ میلیمتر که در میان این دو لایه قرار می گیرد است.



این شرکت سیستم های نمای آلومینیومی (کامپوزیت پانل) را به دو صورت هنگینگ و فیکسینگ اجراء می کنند. طراحی و اجرای نما بر پایه استاندارد های قابل قبول و همینطور اجرای طراحی های منحصر به فرد در باره طراحی دکوراسیون و نمای ساختمانی و تابلو سازی با متریال هایی نظیر کامپوزیت و این شرکت را مفتخر به اجرای طرح های بزرگ تابلو سازی تبلیغاتی در این باره کرده است.


تابلو سازی کامپوزیت و ویژگی های فنی نصب تابلو سازی کامپوزیت :


آهن کشی و شاسی کشی : زیرکار از قوطی ۴۰ * ۴۰ ۱۵ کیلو گرمی برای آهن کشی به کار برده می شود.


ورق کمپوزیت : از ورق های با ضخامت ۴ میلی متر با قطر ۰٫۵ سانتی متر بهره گرفته می شود که توصیه این شرکت به کارگیری از ورق های آلوبوند ( ساخت امارات تحت لیسانس امریکا ) مطابق نمونه رنگ ،با توجه به مزایایی که در زیر توضیح داده شده اند است، اما به کارگیری از سایر برند های کامپوزیت موجود در ایران به درخواست مشتری و به قیمت وارداتی بازار اجرا می شود.


تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت

نمونه تابلوهای کامپوزیت

کناره دور ورق های کامپوزیت : در اسمبل کردن ورق های کامپوزیت از کناره اچ وی ال به خاطر کارایی بیشتر، پوسیده نشدن در مقایسه با چسب و لاستیک استفاده می شود. تعبیه راحت، حمل و نقل سریع، نگهداری آسان و سرعت در نصب. ۲۰ نوع تنوع در رنگ های مختلف مات و متالیک و طرح های متنوع گرانیت، چوب، استیل، پولکی و آینه ای و موجودی کامل انبار در ایران.


برتری های تابلو سازی کامپوزیت :


یک آلیاژ سبک، با دوام و مقاوم

قابلیت شکل پذیری و فرم دهی با نمای های مدرن و به روز دنیا

تنوع در رنگ بندی صالح و متناسب با هر نوع نمای ساختمان

یک پوشش و بستر مناسب برای نصب انواع حروف تبلیغاتی

پوششی برای نماهای داخلی و سطوح مسقف

اتصالات مناسب جهت هر نوع زیرسازی


قیمت تابلو کامپوزیت مغازه

کامپوزیت چیست ؟


کامپوزیت (ماده مرکب یا چندسازه) بصورت زیر تعریف می‌شود: ماده‌ای اطلاق می‌شود که از دو فاز ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده باشد و از فاز دوم حداکثر به اندازه ۵ درصد استفاده شده باشد. به ترکیب ماتریس با الیاف (یا ماده تقویت کننده) زیر ۵ درصد کامپوزیت گفته می‌شود. در مهندسی مواد این اصطلاح معمولاً به موادی گفته می‌شود که از یک فاز زمینه (ماتریس) و یک تقویت کننده (پرکننده) تشکیل شده باشند. تعریف انجمن متالورژی آمریکا: به ترکیب ماکروسکوپی دو یا چند مادهٔ مجزا که سطح مشترک مشخصی بین آنها وجود داشته باشد، کامپوزیت گفته می‌شود.


کامپوزیت از دو قسمت اصلی ماتریس و تقویت کننده تشکیل شده‌است. ماتریس با احاطه کردن تقویت کننده آن را در محل نسبی خودش نگه می‌دارد. تقویت کننده موجب بهبود خواص مکانیکی ساختار می‌گردد. به طور کلی تقویت کننده می‌تواند به صورت فیبرهای کوتاه و یا بلند و پیوسته باشد ترکیبی از دو یا چند ماده می باشد که یک فاز آن از ذرات بهم چسبیده اصلی تشکلی شده است و فاز دیگر آن نیز بعنوان ماده محصور کننده می باشد .


تابلو سازی چلنیوم کامپوزیت

تابلو سازی های کامپوزیت اساساً شامل اجزاء زیر می باشد :


مصالح زیر سازی : شامل آهن آلات و اتصالات

ورق یا پوشش کامپوزیت

مصالح آبندی و لایه محافظ


تابلو سازی کامپوزیت ونکته های مهم در اجرای تابلو سازی کامپوزیت :


تابلو کامپوزیت

تابلو کامپوزیت

ساخت تابلو کامپوزیت

یکی از مهم ترین موارد انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت می باشد که می بایست از برندهایی معروف چون آلوباند ( با ضخامت ۵ میلیمتر ) با مشخصه u.s.a ساخت امارات متحده عربی باشد .

استفاده صحیح و مناسب مصالح زیر سازی جهت پیکره تابلو سازی کامپوزیت

در نظر گرفتن الگوی برش ورق کامپوزیت و ردیف های منظم در اجرای بندها

آب بندی و شیب مناسب تابلو سازی در تمامی جهات

خودداری از برش های اضافی

فارسی بر کردن شکست های تابلو سازی برای زیبایی نما


قیمت تابلو کامپوزیت مغازه

تابلوسازی اندیشه آفتاب, تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز چلنیوم , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت, تابلو تبلیغاتی کامپوزیت , تابلو تبلیغاتی چلنیوم, تابلو سردر فروشگاه, ساخت تابلو تبلیغاتی, ساخت تابلو , ساخت تابلو مغازه, تابلو سردر, سازنده تابلو تبلیغاتی, طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی


تابلو سازی اندیشه آفتاب , تابلو ساز , تابلوساز , تابلوساز چلنیوم , تابلوساز کامپوزیت , تابلوساز ارزان همکاری ,تابلو چلنیوم کامپوزیت سردر مغازه, تابلو چلنیوم فروشگاه, تابلو کامپوزیت شرکت,تابلو سازی چلنیوم ، تابلو سازی تهران ، تابلوسازی حروف برجسته ، آموزش تابلو سازی ، تابلو سازی کامپوزیت ، تابلوسازی اصفهان ،تابلو سازی ال ای دی ، تابلو سازی تهران ، قیمت تابلو چلنیوم ، تابلوسازی حروف برجسته ، آموزش تابلو سازی ، تابلو حروف برجسته ، ساخت تابلو چلنیوم ، چلنیوم تابلو ، چلنیوم لترمکس ، حروف برجسته استیل ، تابلو حروف استیل برجسته ، حروف برجسته پلاستیکی ، ساخت حروف برجسته استیل ، قیمت تابلو حروف برجسته ، قیمت تابلو حروف استیل برجسته ، آموزش ساخت حروف برجسته ، حروف برجسته چلنیوم ، تابلو سازی چلنیوم , تابلو سازی حروف استیل , تابلو ساز همکاری ,تابلو چلنیوم همکاری , تابلو سازی چلینوم تهران , تابلوسازی چلینوم سردر مغازه , تابلو چلینوم فروشگاه , تابلو سازی چنلیوم , تابلوسازی چلنیوم , تابلوهای تبلیغاتی , تابلو تبلیغاتی اندیشه آفتاب،

تماس بگیرید 09125212371

تابلو کامپوزیت


تابلوهای کامپوزیت با زیر سازی از جنس فلز ساخته شده و روی آن با ورق کامپوزیت پوشیده شده که زمینه اصلی تابلو را با کامپوزیت صورت می گیرد و بر روی زمینه اصلی تابلو با حروف برجسته با نورپردازی و یا بدون نور پردازی انجام می شود.

راه اندازی سریع، تنوع در مدل و رنگ، عایق صوتی، مقاوم بودن در مقابل سرما و گرما از مزیت های دیگر تابلوسازی کامپوزیت می باشد.


تابلو کامپوزیت برای مغازه

تابلو کامپوزیت

ساخت تابلوهای کامپوزیت(تابلو سازی.تابلوساز) که امروزه جایگاه ویِژه ای به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلوسازان داخلی از این نوع مصالح بعنوان پیکره اصلی تابلو استفاده نمایند.

مزایای تابلو کامپوزیت

الف ) یک آلیاژ سبک، با دوام و مقاوم

ب ) قابلیت شکل پذیری و فرم دهی با نمای های مدرن و به روز دنیا

ج ) تنوع در رنگ بندی صالح و متناسب با هر نوع نمای ساختمان

د‌ ) یک پوشش و بستر مناسب برای نصب انواع حروف تبلیاتی

ر ) پوششی برای نماهای داخلی و سطوح مسقف

ط ) اتصالات مناسب جهت هر نوع زیرسازی


تابلو کامپوزیت مغازه

کامپوزیت چیست ؟

ترکیبی از دو یا چند ماده می باشد که یک فاز آن از ذرات بهم چسبیده اصلی تشکلی شده است و فاز دیگر آن نیز بعنوان ماده محصور کننده می باشد . تابلو های کامپوزیت اساساً شامل اجزاء زیر می باشد :

۱٫ مصالح زیر سازی : شامل آهن آلات و اتصالات

۲٫ ورق یا پوشش کامپوزیت

۳٫ مصالح آبندی و لایه محافظ

نکته های مهم در اجرای تابلو کامپوزیت

– یکی از مهم ترین موارد انتخاب جنس و کیفیت کامپوزیت می باشد که می بایست از برندهایی معروف چون آلوباند ( با ضخامت ۵ میلیمتر ) با مشخصه u.s.a ساخت امارات متحده عربی باشد .

– استفاده صحیح و مناسب مصالح زیر سازی جهت پیکره تابلو کامپوزیت

-در نظر گرفتن الگوی برش ورق کامپوزیت و ردیف های منظم در اجرای بندها


تابلو مغازه با کامپوزیت

– آب بندی و شیب مناسب تابلو در تمامی جهات

– خودداری از برش های اضافی

– فارسی بر کردن شکست های تابلو جهت زیبایی نما


تابلو سازی کامپوزیت

تابلو کامپوزیت (composite)

تابلو کامپوزیت با زیر سازی فلزی ساخته می شود و روی آن با ورق کامپوزیت ( composite)پوشیده می شود. که زمینه اصلی تابلوکامپوزیت و نماکامپوزیت انجام می دهند.

زمینه اصلی تابلو را با حروف های برجسته نور دار و یا بدون نور کار می شود.

ساخت این تابلو که امروزه جایگاه ویِژه ای به خاطر تنوع رنگ ، سبک بودن ، مقاوم در برابر شرایط جوای و شکل پذیری خوب باعث شده است که بسیاری از تابلوسازان (تابلو سازی ، تابلو ساز) داخلی از این نوع مصالح بعنوان پیکره اصلی تابلو استفاده نمایند.

یک آلیاژ سبک، با دوام و مقاوم


تابلوهای تبلیغاتی کامپوزیت

قابلیت شکل پذیری و فرم دهی با نمای های مدرن و به روز دنیا

تنوع در رنگ بندی صالح و متناسب با هر نوع نمای ساختمان

یک پوشش و بستر مناسب برای نصب انواع حروف تبلیغاتی

پوششی برای نماهای داخلی و سطوح مسقف

اتصالات مناسب جهت هر نوع زیرسازی

کامپوزیت چیست؟

ترکیبی از دو یا چند ماده می باشد که یک فاز آن از ذرات بهم چسبیده اصلی تشکلی شده است و فاز دیگر آن نیز بعنوان ماده محصور کننده می باشد .

نماکامپوزیت


تابلو تبلیغاتی کامپوزیت

نماکامپوزیت متشکل از دو لایه آلومینیوم به ضخامت ۵٫۰ میلیمتر و یک هسته از جنس پلاستیک یا یک ماده معدنی پر کننده به ضخامت ۳ میلیمتر که در بین این دو لایه قرار می گیرد می باشد.

ورق های آلومینیوم کامپوزیت دارای قابلیت های زیر می باشد:

سبکی وزن

خواص آکوستیک

شکل پذیری

تنوع رنگ

مقاومت در برابر آتش سوزی

عملکرد غیر یکپارچه در زلزله

امکان آب بندی نما

بی نیازی به شستشو

قابلیت تعویض پانل ها



برچسب ها: قیمت تابلو کامپوزیت مغازه , تابلو کامپوزیت مغازه , ساخت تابلو کامپوزیت چلنیوم ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر